Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

Vikina

22. 1. 2010 3:20
***)

R^R^

0 0
možnosti
K

kemad

19. 1. 2010 11:58
Já ti rozumím

ale mám za to, že se v sobě neúměrně "hnípeš" k tomu jaká je relita. Měla by jsi si najít takovou práci, při které by jsi večer padla jako zabitá a mohla si říct dneska jsem byla užitečná...dneska jsem byla jedinečná. A mám všechny lidi v podstatě ráda až na Božku a Luďu. ...ty mě serou. Na to, že jsi dost hezká tak jsi i přemýšlivá -někdy to tak nebývá. Na co jsem přišel-tak jako asi každý-že život je krásný i když lezeš po čtyřech vyčerpáním...ale ten cíl ten je důježi;-);-)tej. JJ

0 0
možnosti
I

ivabublan

17. 1. 2010 23:42
Geniove to maji tezky.

Myslim to vcelku objektivne a necekam, ze to zbytek populace pochopi. V Bibli (nejsem verici) je to vystizne popsano slovy: "Blahoslaveni chudi duchem, nebot jejich je kralovstvi nebeske". Premyslejte co to znamena...

Leo, drzim Vam palce, nebot pro Vaseho pritele/kamarada je velice dulezite, ze jste pochopila i srdcem, co je to empatie. Nikdy na to nezapomente! A jestli muzete, dejte mi prosim vedet, v jakem znameni je narozen.

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5396x
Cynický samorost, ateista obdivující ty kdo mají víru, nevyhraněný posluchač subjektivně dobré hudby, ženská co má dost za sebou a doufá, že ještě víc před sebou. Vyznavačka opensource.